Tuesday 30 November 2010

Study Mood


Assalamualaikum!

Lama x jenguk blog ni, nasib baik la labah2 xleh masuk dlm ni kan, klu x dah bersarang agaknya..huhu.. i'm in the middle of my exam right now, so i should be focusing on studying la kan tp curik2 masa gak nak tulis kat sini.. xde pape nk bebel sebenarnye, still in the good mood lg, belum tension2 lg, belum rasa nk marah2 lg, belum rasa nk koyak2 buku ke lg, belum rasa nk nangis kuat2 lg.. masih cool lg ye jgn risau..hehe.. saya rajin study tau skang ni, lpas je solat subuh terus start mengadap buku sampai malam.. gigih berusaha tangga kejayaan kan2.. harap2 begitulah.. tp dgn syarat aku xleh study kat bilik, kena p libry ke anjung ilmu astar ke mana2 je lah asalkan bukan bilik.. kenapa?? sebab... klu dok kat bilik konfom aku akan tido..wawawa.. so untuk selamatkan diri, baik aku lari jauh2 dari katilku yg sgt mengoda jiwa dan raga itu..

di sini aku nak share sikit la doa2 untuk menghadapi peperiksaan ni..

Doa utk senang faham dan ingat apa yang kita belajar
Doa kot2 la telupa masa tgah jawap exam
Doa untuk mendapat keputusan yang cemerlang
marilah kita sama2 mengamalkan doa2 tersebut ye kawan2.. k lah nk chow dulu.. doakan saya ye, semoga kita sama2 akan mendapat keputusan yg cemerlang.. amin

bye!

No comments:

Post a Comment