Sunday 15 May 2011

bye UM

Assalamualaikum! =D

hurmm dah lama x update kt sini kan wlaupon exam dah habis seminggu yg lepas. xdak mood nak menulis dehh =( Asek bejalan je seminggu ni sampai kering poket. isk isk T_T.

Berakhirnya exam pada 9hb mei 2011 yg lalu maka berakhirlah riwayat perjalanan hidupku kat UM nih. segala suka duka penat lelah yg ditempuhi banyak mengajar aku erti kehidupan. aku sangat bersyukur dapat peluang utk belajar kt sini.(weyh gila skema ayat!)

ish siyes xtau nak tulis apa nih!! ermm.. arini last aku kt UM nih specific lg kt 1st kolej. rasa sayang sgt nk tinggalkan kehidupan sbg pelajar. sob3. balik ni dh stat praktikal so i guess xdak masa sgt dah nak bersenang-lenang main2 pesbuk 24/7, kuar jln2 bila2 masa yg aku suka. huwaaaa ='(

dah siap kemas barang2. yeay nak balik dh!!
skit kan brang aku? ni baru 1/3 ok!
setengah dh g antar umah sepupu, n beg besau penoh ngan baju2 dah masuk lam bonet keto. hohoho

ok2. nak tido dah ni. sok pagi sesudah subuh dh nak betolak, tumpang pinky aizat (thnx aizat!). see ya all in KEDAH! =)


haa ni dok tunggu apa lg??
moh la kita tido! nak bangun awai sok ni.
awai bebenor nak betolak. xbangun mampos aku! T_T

gudnite!
..bismikallahumaahyawaamut..

No comments:

Post a Comment