Thursday 28 October 2010

bermulanya cuti yang xbesh!!

assalamualiakum..

hari ni bermulalah 3 minggu cuti mid sem yang sgt x best. kenapa x best? ini adalah kerana cuti kali ni berlaku sebelum bermulanya exam, maksudnya habis je cuti terus stat exam. sangat xbest kan sbb terpaksa bercuti bersama buku disisi, ataupun dalam keadaan lain terpaksa menghadapi exam tanpa preparation yg cukup sbb masa cuti x baca buku.wawawawa nehi kabhi nehi!!

cebenarnya before 2 minggu cuti mid sem utk raya haji n deepavalee ni, ada seminggu study week. tapi aku decide nak balik umah study week ni dengan tekad nak study pulun2 xmw p jln2 membuang masa. hehehh.. bole caya ka?? ish.. harap2 bole la, xmw dah membuang masa.masa itu kan emas.. ataupun macam dalam pepatah arab, maksudnya "masa itu sepeti pedang, jika kamu tidak memotongnya nescaya ia akan memotong kamu" ataupon dalam versi lain "masa itu seperti burung, jika kamu tidak menangkapnya maka ia akan terbang".

so, marilah kita sama2 berusaha untuk tidak membuang masa dan menggunakan sepenuh masa untuk perkara2 yg berfaedah ye. c'mon ewa chaiyaok2, you can do it!! yosh!!


wish me luck ok? thank you!



No comments:

Post a Comment