Wednesday 27 October 2010

macamana nak react bila ada orang kena histeria

assalamualaikum..

haa..suspen sungguh arini.tgah syok2 dok mengulangkaji pelajaran tadi(ceewah bajet rajin pdhal fb je kau kan =p) tetiba si emy mai ajak baca yasin. pelik jugak xpenah2 ajak baca yasin lewat2 tetiba nak baca yasin. slalunya baca lepas magrib ja. rupa2nya ada orang kat floor ktorang kena rasuk. lepas tu baru la dengar dia jerit. cepat2 la aku bangun nak p tgok. konon nak p tolong la apa yang patot mcm pegang ka angkat dia dr bawah katil naik atas katil ka.

last2 aku sampai ja depan bilik dia then dia jerit. tekejut aku.terus aku lari balik bilik.bhahahaha. xdapek den nak nolong eh. seram sejuk dengar suara dia. terus aku ajak rumate p amek air smayang then ktorang baca yasin sama2 dlm bilik ktorg je.huhuhu.punye la takot kan.

aku pon xtaw mcm mana cerita sebenar akak nursing(org yang histeria 2) leh jd cam 2. petang td aku jumpa dia kat toilet ok ja.siap senyum lg kat aku.erk..senyum??huhu..dah dah xyah pikir xyah pikir.takot jugak dengar suara dia kejap gelak kejap jerit.dah la kuat plak 2.wlaupun aku stay kat bilik aku diam diam ja.tp bahang keseraman tu tet
ap terasa taw.wuwuwu.

rasa besalah sebab xp tolong bacakan yasin dan surah al-mulk beramai-ramai bersama floormate td.bukan sengaja xmw p.tp tak terdaya.aku ni dah la lemah semangat ckit.nati kang aku plak yang jd kan susah. so the best solution is stay dalam bilik diam diam zikir bnyak2 dalam hati.huhu

nak tido awal lah malam ni.bye

gudnite uollz..ZZzzz



No comments:

Post a Comment