Wednesday 20 April 2011

masak-masak

assalamualaikummmmm!!

dah lama sangat rasanya aku xpegang senduk, periuk, belanga dan benda2 yg sewaktu dengannya. al-maklumlah busy skit dh final year ni kan. selagi x balik rumah selagi tu lah x pegang sume benda2 alah 2. dh hampir 2 bulan lebih kot aku x balik rumah. rindu banget sama ibu bapa adik2 dan juga saudara-mara gue. T_T

lepas dh submit tesis ari 2, aku n syahid dh plan nak g masak2 kt rumah kak nurul kat pantai dalam. apa nama apartment tu pon aku xtaw, alaa yg kt pantai dalam 2, senang je nk cari tp yang pastinya blok 21 tingkat 15 rumah no 12. hahaha. sape2 agak2 rindu kat kak nurul 2 bole la g serbu rumah dia ye. =p

shopping bahan2 nak masak kat the sphere dulu.
kak nurul blanja yeay!!

2 hari sebelum nak g masak-memasak 2 aku dh stat cari resepi n pikir nak masak apa. semangat tol. haha. last2 ktorg decide utk masak spageti n kek batik. simple kan. yela bukan pandai masak sangat pon nak buat yang susah2. ni pon cari resepi kt internet then ikut je instruction yg ada.
-_-''

ting tang ting tang alexander!! haha

spageti pon dh siap di rebus. oh lapo2!!

taadaa!!
sedap you, siap ada udang lg..=p

ni lah rupa kek batik aku.
walaupon rupanya dr segi luaran kurang menarik tapi rasanya superb!
haha masuk bakul angkat sendiri. adeii

oh disebabkan masak pon dah lewat. pukul 10 lebih baru dinner, lepas makan tgok tv jap pastu terus tetido. awal aku tido mlm 2 sbb bosan. hahaha. klu kat kolej mau pukul 2 or 3 pagi baru aku tido. aku rasa dok kolej lagi best dari dok umah sewa klu nk bndingkan dr bbrapa faktor lah kan. xtaw la org len cm na, mayb sbb aku dh biasa dok kolej kot.

this is our breakfast on the next morning.

disebabkan aku tido awal so aku terbangun awal la pg tu.
mandi2 then sediakan breakfast sambil mengejutkan rakan2 yg masih terbongkang tido.
ada feel mcm mak kejutkan anak2 nak g skolah smbil sediakan breakfast. haha

p/s:.. thanks to kak nurul for da treat n tumpangkan rumah n bersabar dgn saya yg suka mmbebel ni.. heeee =)

chow!



1 comment:

  1. ni blh tempah x kak ? teringin la nk mkn ni :P muahaha

    ReplyDelete