Wednesday 6 April 2011

we eat n eat n eat..lol

Bismillahirrahmanirrohim..

hello there!!

oh sekarang jam menunjukkan 12.56 a.m. dan aku sedang membuang masa padahal keja bertimbun2. hahaha. skang ni mood aku utk makan sangatlah hyperaktif tahap apa pon xtaw dah. asek lapaq ja haihs. bole gemok eden klu lama2 mcm ni.

tapi xpa sbb aku pon dah rajen nk joging ptg2 skang ni supaya x la rasa besalah sgt klu dh mkn bnyak time tgahri kan. walaupun joging skit2 je at least joging la jugak kan. hehe.

tgoklah randomly pic mknan yg best2 yg aku mkan dlm tempoh 2 minggu ni. sbnanye bnyak lg yg aku mkn tp ade yg xamek gamba plak. adess. pas ni kena diet balik!! huwarrghhh..


sgt sedap sosej kt 12th kolej ni.
roti dia lembut2 gi2. i loike!!

haa ni la makaron! aku dh rasa dah. xla sedap sgt pon.
rasa mcm kueh bangkit je.bole tahan mahal. -_-''

mee tomyam at gerai kt kerinchi. pergghh sedap!!
mkn time ujan lebat ngan guruh kilat sume lengkap, mmg sedap gilak lah..:)

kueh cakoi n donut kt kerinchi jugak. sedapp!!

baskin robin!!

excited dpt mkn BR. bukan slalu leh mkn. mahai bebenor. haha

teman setia..
kita makan jamu kuruskan badan plak ea pas ni syahid.. ahaha


No comments:

Post a Comment