Monday 21 February 2011

Berpeleseran..ngee (^_^)


hai!

Sekarang jam menunujukkan pkul 1:09 ptg, aku ada klas pkul 2 jap g n aku ada presentation! woha! sempat je kan nak update blog.hehe.xkire nak update gak, mlas nak study slide utk kali ke-2. ye ye aku baru tgok skali je slide tuh. pemalas btoi hang nih, satgi cik ummi pgil hang suh present baru hang tau! huhu ok2. pas siap ni aku ulangkaji la lg skali ye ye ye. (T_T)

mlm jumaat minggu lpas, aku-nisa-emy-nas decide utk kuar membuang2 masa release stress la kononnya. ktorg mekap tebal2 pkai cantik2 n pinjam keta hadi (tq hadi..hee) then bertolak menuju ke dataran merdeka dan klcc.best kot.=) utk mempercepatkan proses menghupdate nih, aku upload je lah mana2 gambar yg sesuai utk tatapan umum ye..teehee


me and emy.hai!

bajet pro. pelempang skali.. nah pang!

nisakay yg santik!

emy yg simple2 je (simple ke?haha)

hello klcc =)

oh i like!

sblom kena halau.klcc dh nak ttop time ni.=(

suma kedai dlm suria klcc pon dh ttop.huhu

see.. xde org pon

parking xsampai 1 jam rm3.isk

kan dh ckp xde org.. tmpat parking pon kosong -_-

sblum balik isi perut dlu kat riang riang pantai hill park
leh tahan gak sedap dan bnyak. berbaloi-baloi(=

saya punya kueteaw kungfu..wachaa!

bihun goreng basah pon sodap deh.

roti planta!

then sampai kolej terus tido. esok paginya aku dan emy ada pertandingan memasak. nati aku update pasal prtandingan masak tu plak ye..teehee

bye!



No comments:

Post a Comment