Monday 7 February 2011

Terkezut mak..!!


Assalamualaikum..weehuu..!!

Setelah sekian lama tak menjengah blog ni, akhirnya hari ni aku update jugak! yeay! semalam 1st time lah dlm hidup aku tetiba tgah drive keta rosak, siap asap kuar dari enjin bagai. memang cuak la aku.huhu.


alamak! apa yg berlaku nih?!


petang tu aku punya la semangat nak antar jiha balik jitra. habis ja wayang pkul 5.15 terus balik rumah x singgah mana2 dah. konon nak kuar awal la bole la singgah giant shopping2 barang nak wak balik esok kan. skali lepas isi minyak ja, keta 2 dh wat hal. dh stat kuar bunyi yang pelik2 dh lepas 2 tiba2 kuar asap dari enjin. ohemmji aku dah panik.xtaw nak buat apa.huwaaa.

sampai je kt trafik light trus berenti dan ttop enjin. bersesak2 keta kt blakang tggu nak jln. wawawa maluuu. so apa lagi, terus la call abah. dalam 15 mnit abah smpai then ktorg pon tolak la keta 2 ke tepi jln. jiha dah sedih ingat xbole balik.haha. nak antar balik naik moto xmw, blagak sangat. amek hang keta rosak.hahahaha -_-''


muka sedih xleh balik jitra.hahaha


xpa2 jgn sedih jgn risau. biaq aku tengok apa yg rosak. (pdhal xtaw apa 1 pon -_-')


godek2 skit kot2 la dh ok ka.ngeee


terima kasih la pcik pomen datang dgn cepat dan pantasnya.


ooo rupa2 nya prob kat aircond..


mencangkung dengan penuh kesabaran.huuu

Akhirnya bole jugak keta 2 berjalan tanpa aircond. pakai angin semula jadi la jawabnya.huhu. apa yang penting, jiha dah selamat sampai jitra dan aku, wafa n hafiz pon selamat smpai rumah. ktorg selamat singgah shopping di giant juge.heee


thnx for reading! bye..


No comments:

Post a Comment