Tuesday 15 February 2011

S.E.M.U.T


hai..apa habaq?!

wah3 mesti tertanya2 kan kenapa la aku nk wat entry semut nih.. bukan comel pon semut tu, meremang je klu tgok dia jln ramai2 kan tmbah2 klu bawak mknan plak tu.. aku rasa macam semut2 tu jlan atas badan aku je..erk geli kot..

yang penting kat sini bukan aku nk cita pasai semut tuh tp aku nk cita pasai aku pergi seminar kt UIA siang td.. S.E.M.U.T stand for Seminar Muslim Terampil.. apa benda 2?? owh seminar ni mengajar kita untuk menjadi seorang individu yang mampu tampil berani di khalayak untuk menyuarakan pendapat dan menjadi pemimpin yang cemerlang gitu..


kawan2 yg pergi.. dari kiri: syahid, kak najwa & amy


talk tentang public relationship.. semangat bro ni berceramah..


inilah akibatnya main ping pong sampai pkul 3 pagi, last2 tido je dlm seminar 2..ish3

hai UIA! 2nd time aku jejakkan kaki kt UIA nih.. cantik siottt..

1 la yg aku sgt kagum ngan UIA nih, dorang sangat jujur n percaya sesama sendiri.. contoh mcm gamba kt atas nih, mula2 aku pelik gak dorang mmg ada sediakan air mineral free ke kt sini.. bila dh dekat skit baru perasan bahawasanya air2 tersebut adalah untuk dijual ye kawan2. wow. hebat gila jual air tinggal mcm 2 ja, then ada satu tong kecik kt tepi tu untuk letakkan duit. sapa2 pon boleh amek air tu, bezanya samada ko amanah ke tak, jujur ke tak. bole je klu ko nk minum brp botol pon then ko xnak bayar, xde sapa tahu tp Allah ttp tahu kan. kagum kagum..

awat kt um xdak mcm 2 pon hah?? bdak2 um xckup jujur dan amanah ke?? hurm..

masa kat surau pon sama, lepas solat ktorag perasan ada 1 bakul penuh dgn kerepek2 comel dan sepit rambut dlm 1 bakul. dan dalam bakul tu jugak ada bekas isi duit. bagusnyaaaaa... aku ada la beli 1 sepit bentuk riben yg comel berharga RM2.50 dan aku meletakkan duit dlm bekas tu dengan penuh rasa jujur dan amanahnya..ceewah

5 stars lah utk UIA! *clap clap clap*

ok lah, sampai dsini saja hari ni..

bye!








No comments:

Post a Comment