Wednesday 9 February 2011

Jom potong kuku


hi..!

xselesa la klu kuku panjang kan? bg aku mmg xselesa. aku lagi suka kuku pendek. nak makan pon bersih la sikit kan. aku xpaham mcm mana ada orng bole simpan kuku panjang2. xrimas ke? nak garu pon x bole, nak buat apa2 pon kena cover2 nati takot kuku patah. ish3 lantak korang lah nk kuku panjang ke ape asalkan jgn kacau hidup aku.hahaha

klu nak potong kuku adalah lebih baik utk kita potong pada hari isnin, khamis dan jumaat je. ade la kelebiha nya klu potong kuku pada hari2 tersebut tp aku x ingat la plak apa kelebihannya.hehe. and klu nk potong kuku jugak, better klu bole ikut sunnah nabi, kita ikut cara mcm mana nabi potong kuku.




hurm..senang je kan. so amalkan lah selalu. semoga kita akan mndapat syafaat drpNya. ceewahh. k lah dh siap potong kuku nih, nk sambung wat tesis balik. (=

bye!

No comments:

Post a Comment