Monday 28 February 2011

Pertandingan Memasak Astar 2011


halluu...

seperti yang dijanjikan sebelum ni aku nk update pasal pertandingan masak yang aku dan amy masuk hari tu kan. berita sedihnya kitorang x mnang pon. dan berita gembiranya ramai gak puji masakan ktorang sedap tp maybe x sampai tahap professional lagi kot sebab tu x mnang. huhuhu. yela bukan slalu pon nak bole blajar masak, time cuti je la nk blajar pon.

resepi yg ktorang masak ni aku mintak dari mak aku. tapi rasa dia jauh berbeza dengan yang mak aku masak. mak aku masak jauh lebih sedap la kan.isk isk.T_T

tapi xpa at least ktorng try. korang ada brani msuk prtandingan masak mcm ktorang wpon masak staun 2 or 3 kali je. hah? hah? ada bran ke? =p


get ready gurlz! chaiyok!

bahan2 yang digunakan sgt lah jimat kos. sebab tu x cukup sedap. wahahaha

apa yang penting? kerjasama! =D

papriko chikano! yg rasa mcm ayam masak merah je. hahaha


moh goreng nasi plak.

tadaaaa!! nice...


thanx for reading!
bye!

2 comments:

  1. mcm sedap je weyhhh
    sape yg abeskn nasik ni?? ~___~

    ReplyDelete
  2. nmpak sedap kan.. mmg sedap pon..hehe
    para penonton yg habiskan..huhu
    skjap je dh licin..

    ReplyDelete